28 Nisan 2014 Pazartesi

Geldi Bahar Ayları , Bitmez Abiye Araştırmaları

Önümüzdeki ay biz düğün sezonunu açıyoruz. Hadi biraz uzaktan akraba yada tanıdık düğünlerini sade kıyafetler ile geçiştiriyoruz.Konu kuzen düğünlerine gelince aylar öncesinden koşuşturmalar başlıyor. Henüz Nişantaşı sokaklarını arşınlamaya başlamadım. Abiye elbiseye çok yüksek rakamlar ödemeyi de sevmiyorum .İkinci kez giyebildiğim bir abiye pek hatırlamıyorum , bu nedenle şık ama çok pahalı olmayanları ilk tercih sebebim.

Hazır kendim için internet sitelerine göz atmaya başlamışken , aranızda benim gibi farklı abiye arayanlar için bir kaç tanıdık markadan bir kaç model paylaşıyım dedim. Yorumlarınızla bana da fikir verirseniz çok mutlu olurum :)




En çok beğendiğim model ile başlıyorum. Mango yeni sezon . Üstte ki gibi iddialı mı olmalı  , yoksa alttaki renk ile hanım hanımcık mı dolaşmalı ?



Bir de bu var Mango'dan. Biraz party dress havasında ama :(



H&M ' de yılın rengi pudra.




Koton'da yeni bir şey göremedim.Ve sanırım sizlerde benim gibi düz straplez abiyelerden ve özellikle bir kaç sezondur görmekten yorulduğumuz böbrek dekolteli modellerden sıkılmışsınızdır.





Veee tabi ki Pronovias. İlk fotoğrafta ki sarı elbise alternatif olarak düşündüklerimden.







Ben kararsızım ama umarım sizin için fikir verici modeller olmuştur. Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...