15 Eylül 2014 Pazartesi

SÖZ TÖRENİNDE NE GİYİLİR ?

Bir çok blogger  arkadaşım gibi ben de kendi tecrübelerimi sizlerle paylaşmak isterim ancak malesef ki evlilik benim için şu an  uzak ihtimal. Ben de bu mutlu gün telaşını yaşayan hemcinslerimin telaşlarını gözlemleyip kendimce yardımcı olabilecek fikirler sunmaya çalışıyorum. E kız istendi yüzükler takılacak , peki bu önemli gecede ne giyilir ? İş te ünlü tasarımcı ve butiklerden bir kaç model

 Frow Design House



Frow Design House




Zeynep Beyazıt Tasarım


Zeynep Beyazıt Tasarım


Melih Yazgan - ENMODA


NIAN- ENMODA


List Butik


List Butik

Hakan Yıldırım

2 yorum:

  1. üstteki iki elbiseye de bayıldım :))) bu arada bloğunuzu yeni keşfettim oldukça keyifli görünüyor .

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...