25 Eylül 2014 Perşembe

Yeşilçam Severler Buraya



YüzyıllıkAŞK


İstanbul Modern -Türk sinemasının 100. yılını şahane bir hafta ile kutluyor.


Yeşilçam ile ilgili bir sergi , hafta boyunca film gösterimleri ve söyleşiler gerçekleştirilecek.

Etkinlik 25 Eylül - 2 Ekim arasında gerçekleşiyor , yani başladı ve vakit kaybetmeden haftasonu soluğu Karaköy'de alıyoruz.




Etkinlik takvimini de paylaşalım tam olsun :)



Filmlerin hepsi birbirinden güzel ama Pazar günü ben yeniden Muhsin Bey ve Hayat Var  için orada olacağım. Muazzam filmler. Takip edenim varsa görüşmek dileğiyle.


Muhsin Bey filminden minnacık bir spoiler :)



Bu da Hayat Var'dan



2 yorum:

  1. Yazını zamanında görmeyi, İstanbul'da olmayı ve etkinliğe katılmayı çok isterdim. Nitekim pek bi severim eski Yeşilçam filmlerini. Ama acık da olsa tattım şuracıktan en azından. ;) Teşekkürler. Sevgiler...
    Bu arada takibe aldım. Bana da beklerim. http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sıcak yorumunuz için :) Keşke sevdiğimiz Yeşilçam filmlerini beyazperde'de izleme zevkini tadabilseydiniz. Hemen takibe alıyorum :) Sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...