30 Eylül 2014 Salı

İstanbul'da Abiye Nereden Alınır?

Yaklaşan düğün telaşımız nedeniyle biz bugünlerde abiye arayışındayız.İstanbul büyük olunca da nereden başlamalı , en güzeli , en uygunu , en farklısı nerelerdedir ?



GIZIA  ile başlamak stiyorum. Yıllardır severek giydiğim abiyeler hem farklı hem de oldukça şıklar. Ben Nişantaşı Abdi İpekçi'de bulunan mağazasına ve Aqua Florya Alışveriş merkezinde ki mağazalara gitmeyi tercih ediyorum ancak çok daha fazla mağazası olduğunu biliyorum.

2015 Yılından bir kaç model;


 






İkinci durağım, OLEG CASSINI

Genellikle gelinlik için tercih edilen bir yer olmasına karşın ben abiye içinde mutlaka uğramayı tercih ederim. Dönem dönem oldukça farklı tasarımlar ile karşılaşabilirsiniz.Özellikle benim gibi sade tasarım sevenler için mutlaka şans verilmesi gereken yerlerden biri. Ben Mecidiyeköy' de ki Cevahir alışveriş merkezini tercih ediyorum. Başka il ve ilçelerde de şubeleri olduğunu biliyorum.
2015 koleksiyonundan fikir vericek bir kaç parça;











Osmanbey - Nişantaşı

Alfabeta

Bu konuda ünlü bir marka olan mağaza Nişantaşında bulunmaktadır. Fiyatlar 1000 tl' den başlıyor.

2015 yılından bir kaç örnek :







Bakırköy

İstanbul'un en eski alışveriş merkezlerinden biridir Bakırköy.Biraz farklı elbiseler görmek istiyorsanız güzel  bir mağaza tavsiye edeceğim.

Aşkın Göksu , Bakırköy meydandan sahile doğru inerken sağda kalıyor. Oldukça büyük bir yer dikkatinizi çekicektir zaten.Tarık Ediz'in özel tasarımlarını da bulunduruyorlar ellerinde. Bakırköy de bir çok mağaza gezdik ama bu mağazada ki ilgi ve samimiyet beni ilk cezbeden şey oldu yalan yok .

Fiyat aralığı 600 ile 4.500 tl arasında değişiyor. Bir göz atın derim.

Ah unutmadan ismini unuttum ama onun tam yanında bir mağaza daha var oradada bir kaç farklı tasarıma denk geldim. Bakırköy abiye konusunda bütçe zorlamıyacak bir yer aklınızda bulunsun.



Gelelim meşhuur abiye cenneti Kadıköy'e

Hemen meydanda Ayse's Rose var.Ürün çeşitliliği konusunda inanılmaz bir mağaza.




Burada da fiyatlar birazcık pahalı gelirse eğer hemen Opera pasajına bir göz atın derim :)


2 yorum:

  1. teşekkürler bilgi için :))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım yardımcı olmuştur yazım . Hemen bloğunuzu ziyaret ediyorum :))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...