4 Nisan 2014 Cuma

İHSAN OKTAY ANAR



Kitapları hakkında bilgilendirici bir yazı yazmak istedim ama olmadı :)

İhsan Oktay Anar'ın kitapları kısaca , özet olarak anlatılamaz. Her kitabı tarihte kalmış yepyeni bir dünyadır.Karakterler sanki her an karşılaşabileceğimiz kadar sıradan ama aynı zamanda sadece kitaplardan okuyabileceğimiz kadar ütopik tiplerdir.

Tarih , felsefe ve edebiyata bu kadar hakim bir yazar Türkçe kitaplar yazdığı için , onunla aynı dönemde yaşayıp yeni kitaplarını büyük bir hevesle takip edebildiğim için , çok şanslı hissetmeme sebep olan bir isimdir.

Büyük bir edebiyat dehası olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarımla bir araya geldiğimizde halen Puslu Kıtalar Atlası kitabından yakaladığımız küçük nüansları paylaşırız birbirimizle. Galiz Kahraman , Amat , Suskunlar ... daha çok yazsın , hep yazsın istiyorum.

Kendisi Ege Üniversitesi Felsefe bölümünde hoca iken aynı dönemlerde bende İletişim fakültesinde öğrenciydim.Giriş kapılarımız ortak olduğu için uzaktan süzerdim kendisini ama o sert bakışları delipte yanına yaklaşıp imza istemeye cesaret edememiştim ,  o içimde kaldı :)

 Gerçek bir edebi roman okumak istiyorsanız bol bol okuyunuz , okutunuz.

Ömrün bol olsun Uzun İhsan Efendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...