10 Mart 2014 Pazartesi

Mano Burger



Geçen akşam bir arkadaşımla sosyal medyada ününü duyduğumuz mekana büyük bir hevesle gittik. Hamburgeri çok severim ancak sağlığıma dikkat etmeye çalıştığım için de 2-3 ayda bir yiyebiliyorum.

Mano Burger İstiklal caddesinden Asmalımescit'e girdiğinizde hemen solda kalıyor. 

Mekan fena değil , müzikler de keyifliydi. Menüden de işletmenin spesiyali olan Mano burger ve baharatlı patates siparişi verdik. 

Köfteler mangalda hazırlanmış , kömür kokusunu alabildim ama bu etin lezzetli olduğu anlamına gelmiyor. Gurme değilim elbetteki ): kişisel deneyimlerimi paylaşıyorum burada ve o kadar övülen hamburgeri ben beğenmedim. Beğenemedim. Özellikle de baharatlı patatesten bahsetmek istiyorum , yahu bildiğiniz kırmızı toz bibere batırılmış , klasik patates kızartmasıydı. Ve tadı felaketti.

Bir de beni rahatsız eden küçük ayrıntıyı paylaşmak istiyorum , biz hamburgerlerimizi yerken yanımızdan çöp torbalarını taşıdılar. Kaliteli olduğunu iddia eden bir mekana yakıştıramadım. 

Benim değerlendirmem :

Lezzet : **
Fiyat :**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...