16 Mart 2014 Pazar

Gerçek Bir Stil İkonu "Olivia Palermo"


Yıllar önce Türkiye Vogue dergisinin ilk sayılarından birinde görmüştüm bu fotoğrafı. Yüzlerce fotoğraf arasından bu fotoğraf beni kendine hayran bırakmıştı.Neyse ki alt bölümde isim bilgileri yer alıyordu ve ben o gün Olivia Palermo ile tanıştım.

Neden bu kadar abartılı bir giriş yapıyorum ?





Son yıllarda yaygınlaşan  "it girl" , "ikoncan " terimleri ile her blog açıp ne giydiğini paylaşan hanım kızımız bir kaç  takipçi de  buldu mu kendine oluyor stil ikonu. Özellikle de ülkemizde (ünlü - ünsüz ) birbirine uymayan parçaları mix yaparak giyinmeleri beni dehşete düşürüyor.

Asaleti , elegan duruşu ve yakışıklı sevgilisiyle New York caddelerindeki hallerini taklit edenler olabilir :)

Ben susuyorum Olivia'nın fotoğrafları konuşsun . Gerçek Barbie.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...