22 Mayıs 2015 Cuma

Hadi Yine İyisiniz Erkekler Trend "Dad Bod"



Şu yukarıda görmüş olduğunuz şahane adam bir dad bod değil. Artık spor salonlarında sabahlamaya, sağlıklı beslenmek için kendinizi kasmaya gerek kalmadı.



Kadınlar artık dad bod olarak tanımlanan hafta içi hafif spor yapan ama hafta sonları bira göbeği yapan erkekleri tercih etmeye başladı.


Evet ne öyle çok göbekli olucak ne de six packli :)

Peki neden bu erkekler ; çünkü kadınlar aşırı yakışıklı adamların yanında kendini güzel hissetmiyormuş. Ve örnekte gördüğümüz gibi bir vücuda sahip erkek daha iyi baba olucak hissi uyandırıyormuş.

Kendi adıma da yorum yapmam gerekiyorsa ben zaten oldum olası sevemedim yakışıklı ve aşırı bakımlı erkekleri. Yemek yaparsın kalorisini sorar, dışarı çıkıcak olursun onun yanında nasıl güzel görünsem diye kasar durursun. 

Eeee bu haberin ardından gesin pizzalar gitsin biralar bu Cuma akşamı rahatsınız.



3 yorum:

  1. aha bayıldım dad bob'lara, çok da doğru tespit

    YanıtlaSil
  2. Bence de çok yakışıklı erkek lazım değil. Ben de bir Angelina Jolie değilim neticede. Bir de el ele gezerken "çocuğa bak bir de yanındaki kıza bak" gibi sözleri kaldıramazdım vallahi. Yazılarındaki samimiyeti sevdim. Bu arada kendi bloguma da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için takipteyim :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...