19 Mayıs 2015 Salı

Gelini İlk Kez Gören Damat

İlk kez dediysek görücü usulü anlaşılmasın :) .

Yurtdışındaki düğünlerde damadın gelini düğünden önce gelinliği ile görmesi uğursuzluktur.Bu nedenle ilk defa nikah kıyılacağı an'da görürler. Gerçekten uğursuzluk getirir mi bilmem ama bu kadar tatlı tepki vericeklerde bizde aynı yöntemi deneyebiliriz. 


İşte yurtdışından gelini ilk kez gören  romantik damat tepkileri ,











Böyle tatlı damatlar tüm bekar kızların başına.  

Not: şahsi görüşüm Türkiye'de damat gelinliği ilk defa düğünde görse vereceği tepki gelinliğin dekoltesine olurdu:) 

Aşkla kalınız.

6 yorum:

  1. Yok ağlardı ağlardı. ..
    ay merak ettim. Ağlarmıydı . Belki azıcık...
    Yokk ağlamazdı
    -kirlimi o
    -hayır yaa kırık beyaZ
    -kırık mı hmm racona ters :))))

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar, oldukça da duygulu anlar... Ben bile bir garip oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları bir erkekten duymak çok daha hoş :)

      Sevgiler.

      Sil
  3. son fotoğrafa bayıldım. Sizi takibe aldım bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...