19 Şubat 2014 Çarşamba

New York Fashion Week Sokak Stilleri

Moda haftalarının en sevdiğim yanı defile izlemeye gelenlerin stilleri. Yani hepimizin bildiği genel adıyla "street style " . Evet moda şovlarını da seviyorum ama oradaki görkem , rüya gibi atmosfer evde pijamayla fotoğraflara göz atarken sinir bozucu oluyor. Ama sokaktaki insanların stilleri hem daha samimi hem de kendi stilimi yaratmam anlamında çok yardımcı oluyor. Street style postlarıma en yakın tarihten başlamaya karar verdim.

 New York Fashion Week 2014 Street Style

Öncelikle fotoğraflardaki tüm bayanları tebrik ediyorum. Elbetteki hepsi bu kadar değil ama ben en beğendiklerim arasından seçimler yaptım sizin için. Tebrik sebebim ise kar kış , yağmur , çamur demeden şıkır şıkır giyinmişler. Maşallah :)




<!-more->








O kadar çok fotoğraf , o kadar çok stil var ki.. Ben susuyorum fotoğraflar konuşsun. Bu arada tanıdık bir kaç yüze rastlayabilirsiniz.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...