19 Şubat 2014 Çarşamba

Kate Middelton

Evlendikten sonra Prensesliğin hakkını veren dönemin en stil sahibi kadınlarından olduğunu düşünüyorum. Evet o kadar para ve imkan olsa bende yapardım diye düşünenlerden olabilirsiniz ama işin bununla bitmediğini  kötü örneklerden görebiliyoruz. Kate'in en sevdiğim yanı ise (bu konuda neden eleştirildiğine anlam veremiyorum ) bir elbiseyi bir kaç farklı yerde giymesi.

Örneğin


<!-more->



Üst fotoğraf bu ay çekilmiş , altta ki ise 2 yıl öncesine ait. Elbise Michael Kors tasarımı



Oğlunun vaftiz töreninde giydiği bu kıyafet de Alexander McQueen tasarımı.



Şahsi fikrim bazı elbiseleri kesinlikle modellerden bile daha iyi taşıyor. Elbetteki bu konudaki en büyük favorisi Jenny Peckham'ın fazlasıyla hakkını vermiş.





Abiye tercihlerinde genel olarak hafif dalgalı açık saç kullanıyor. Frapanlıktan uzak sade bir şıklığı var.





Aksesuar tercihi de abartısız sade şık parçalardan oluşuyor.


Fotoğraftaki bu kolyeyi kullandığında yine olay olmuştu. Kolye Zara'da 50 tl'ye satılıyor. Bir çok kesim tarafından eleştirilse de bence Kate kolyeyi çok doğru kombinlemiş. Yani taklit aksesuarlarla da oldukça şık olunabileceğini ispatlıyor bence.


Neden bu kadar çok övgü dolu söz kullanıyorum ? çünkü şıklık ve stil konusunda bir gün in bir gün out olanlardan değil , davetlerdeki sade asil tarzını günlük stilinde de yansıtmayı başarıyor.


Sizlerin düşüncesini bilemem ama benim son yıllarda gördüğüm en stil sahibi kadınlardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...