16 Temmuz 2015 Perşembe

2015 Ünlü Gelinlikleri



Merhaba,

2015 yılı Haziran ve Temmuz ayı Ramazan ayına denk gelmesi nedeniyle düğün sezonu açısından durağan başladı. Ancak Ağustos ayında akın akın düğünlere koşuşturacağımıza eminim :)



Ben birbirine yakışan, gözlerinden aşk okunan çiftleri çok sever ve onlar evlendiğinde çok mutlu olurum. Yakınlarımı paylaşamayacağım için ünlüler ile yazıma devam etmek zorundayım. Ayrıca onların rol model , örnek olduklarını düşünürsek bakalım bu yılın trendleri neymiş? Kim hangi gelinliği tercih etmiş?


İlk Çiftimiz Hatice Şendil ve Burak Sağyaşar






Kabarık göğüs dekolteli bir gelinlik tercih eden Hatice Şendil'in saçlarını çok beğendim.

İkinci çiftimiz Zeynep Çamcı ve Serhat Bayram .









Doğal samimi bir düğün ile evlenen Zeynep Çamcı'nın gelinliğine, saçına, aksesuarlarına Bayıldım. Hep böyle mutlu olsunlar.


Üçüncü çiftimiz Burcu Altın ve Doğan Doğanay




Çok tatlılar :) Burcu prenses gelinlik ve klasik  topuz tercih edenlerden olmuş. Ben modeli yakıştıramadım  ama herkesin fikrine kimse karışamaz. !

Engin Hepileri ve Beyza Şekerci çifti.


Beyza Şekerci de kabarık gelinlik ve topuz etrcih eden diğer gelinimiz.  Yakışmış mı evet ama ne biliyim yaşına göre çok abartılı bir gelinlik gibi geldi bana.




Yılın en sürpriz evliliği Sertab Erener ve Emre Kula.

Tamda Sertab' dan beklenecek tarzda bir gelinlik. Ben çok sevdim. 50 yaşında  bu kadar şirin gelin olunur mu ?

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...